Ez a lista egyelőre NEM teljes, kábé a játék egyharmadát takarja. A dokumentum lassan bővülget.

 

Ha véletlenül elakadtál volna, ezen az oldalon lényegretörő és nagyon SPOILERES információgyűjteményt találhatsz a küldetéseket illetően. Ne olvasd el mindet egyszerre, próbáld megoldani a küldetéseket és csak akkor látogass vissza, ha teljesen reménytelennek tűnik a helyzet.

Néha olyan érzésed támadhat, mintha a küldetés nem működne rendesen, mert sokáig nem lép előre, de alkalmasint mégiscsak bele fogsz botlani a következő pontba, ez biztos.

 

Egyes küldetéseket a demóban NEM lehet befejezni!

 

Ha ezek után is van még kérdés, ide küldhetsz emailt:

teleportgameshq@gmail.com

 

...azonban egyet ne felejts el, a weboldal mögött is csak egy személy van, mégpedig a játék készítője. :)

 

Érdemes a fórumban is szétnézni:

https://www.torturedhearts.com/forum/

 

Köszönöm, ha megvásárolod a játékot és jó szórakozást hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Főszál

 

  • Miután felébredtél a ganéban, meg kell szabadulnod a mocsoktól.
  • Menj be a tavernába és vedd magadhoz a szappant a konyhai dézsából.
  • Használd a szappant odakint a kútnál. Mos már tudsz beszélgetni az emberekkel.
  • Lehetséges haladni egy darabig beszélgetés nélkül, de egy idő után kezelni kell a problémát.
  • A játék legelejétől rajtad lesz egy Jövevény nevű debuff. Ez olyan mértékben meghatározza az eladási árakat, hogy gyakorlatilag semmit nem tudsz eladni, amíg ez rajtad van. Miután meglátogattál 7 fontos CM-beli areát, le fog jönni magától.
  • Ha fizetsz a szatócsbácsinak egy raklapnyi pénzt, elirányít Shauhoz, aki látta a téged megmérgező személyt. Az illető a Konok Homár fogadóban van egy bezárt ajtó mögött. (Ayr Marsh)
  • Ezt a figurát meg kell majd ölnöd a testőreivel együtt és magadhoz kell venni az eldobott cuccait. A jelvényt mindenképp.
  • Szintén a Konok Homárban belefuthatsz egy rejtélyes extraplanáris entitásba. A figura elirányít Tornbarrowba, és így mostantól ez a tengeri úticél is látogatható. Állítása szerint meg kell látogatnod Dirk Foxworth-öt, Tornbarrow kalmárfejedelmét.
  • A Vynblud-erődítmény legmélyén, az alvó szörnyön túl, található egy szeméthalom az egyik szobában. Abból kell felszedned egy palástdarabot.
  • Vidd el a rongyot Nodekennek, aki azonosítani fogja. A tárgy át fog változni az azonosított változattá.
  • Ha utazni akarsz a világban, meg kell csinálnod a hajós küldetést Ayr Marshban. It will also update the plotline if Emily becomes ready to get you around.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK...

 

 

 

Caer Maed

 

Az idők szava

  • A feladatod az, hogy megjavítsd Adriana szétbarmolt cégérét a Nyílt Sisak mellett.
  • Lehet szerezni egy fogót az Utolsó Esély Árudában (várudvar). Ezt vásárlással, lopással vagy rábeszéléssel is el lehet érni.
  • A szögekre úgy lehet szert tenni, hogy a fogóval szétszeded a Shau közelében álló budit. Charril, az egyik csapattársad, szintén birtokol ilyesmit.
  • Deszkát a Sisak közelében árusító szatócsbácsitól lehet venni.
  • Az elengedhetetlen kalapácsot a Caer Maedbéli hobbista törptől lehet lopni vagy a Kerekerdőben található szekérroncsból lehet kiszedni.

 

A világszintű nagykereskedő

  • A küldetést Encris Isenno, a CM udvarban állomásozó mágus-üzletember adja.
  • A feladatod az, hogy egy világszintű nagykereskedőt találj neki.
  • Néhány CM-beli boltos reagál a dologra, de segíteni egyik sem fog.
  • A valódi segítséghez el kell utaznod Tornbarrowba, és meg kell látogatnod Elida Vennt a pagonyban. Ő egy cigányszekérben lakik.
  • Lesz egy újabb kör közte és Encris között, de a végén mindketten segítőkészek lesznek.
  • Encris innentől a teleportációdat fogja intézni. Ennek segítségével fogsz tudni utazni a létsíkok között.
  • Sajnos van azonban egy komoly mérgezésed, amitől meg kell szabadulnod, mielőtt használni tudnád a teleportert.
  • Ehhez egy másik, elég komplikált küldetést kell majd befejezned, mely az Alvilágon át vezet.

 

Könyvek és bárdok

  • A Caer Maedbéli szatócsbácsi, mituán kitömted egy rakás pénzzel, elküld Rasul Erachihoz, a Sárga Bögrében lebzselő bárdhoz.
  • Neki eladhatsz pár könyvet, amit mindenfelé találhatsz.
  • Ezen kívül van még neki néhény fontos áruja, többek között az Anyndur Di'Malen tollából származó, világhírű Tortured Hearts.
  • Ha megtalálod Anyndurt Tornbarrowban, dedikáltathatod a könyvet vele. Ezután egy csomó embernek eladhatod a könyvet, vagy megtarthatod későbbi használatra is, ha már itt tartunk...
  • A lehetséges vásárlók: Gólem prototípus, Angelique Foxworth, Aserac-hercegnő, Hixbéli aukciós, Evelene, Hafrartumbéli iskolamesternő, Jövendőmondó és még ki tudja, kicsoda...

 

Késhegyre menő konkurencia

  • Caer Maed udvarában állomásozik egy undorító, de ártalmatlan nekromanta. Azt akarja tőled, hogy gyújtsd fel az asztrológus sátrát odakint.
  • Ez a művelet az illetővel folytatott párbeszéd útján valósítható meg.
  • Ha megteszed ezt a nekromantának, adni fog egy gyümölcsöt, melyet a hobbitábor közelében lévő akasztott hullán lehet használni.

 

Az árnyszerzetek csírái

  • Ez a küldetés a játék későbbi szakaszában fog előjönni. Alkalmasint belebotlasz majd.
  • Encris Isenno, a Caer Maedbéli mágusüzletember, árnyszerzetek csíráit akarja begyűjtetni veled.
  • Ehhez a mostantól felbukkanó fekete ládákat kell szétverni, és a belőlük kipattanó izét megölni.
  • Ő fogja maga után hagyni a csírát.
  • Légy résen, ezek a lények igen szívósak.
  • Minden ilyen csíra kicsit csökkenteni fogja a dimenzióugrások árát.

 

Lefelé a nyúlüregbe

  • Ez egy közönséges vidd ide, vidd oda küldetés, melynek során 10 nyúllábat kell szerezni az Asztrológusnak.
  • Ahhoz, hogy ezt megcsináld, feltehetőleg szükséged lesz néhány Alkímia szaktudásszintre.

 

Szívesség a Tesóknak

  • Az ork előőrs meglátogatását követően 3 törzslakó fog feltűnni Caer Maedben.
  • Folyton poénkodnak veled, de ha elviseled, alkalmasint adnak egy feladatot.
  • Mivel a Sárga Bögrébe nem léphetnek be, ezt az ügyet kell elrendezned köztük és a Bögre tulajdonosa, Iatu között.
  • A kis fétis, amit jutalomként adnak, jól fog jönni később Hafrartumban.

 

Települések viszálya

  • Adriana, a Nyílt Sisak tulajdonosa adhat egy küldetést, melynek során el kéne simítanod a Caer Maed és Ayr Marsh között fennálló viszálykodást.
  • Ehhez beszélgetned kell a tengerparti település polgármesterével.

 

Már megint lóvá tettek?

  • A Sisakban dekkoló veterán zsoldos alkalmasint ad egy feladatot, miszerint "le kéne ellenőrizned" a kinti nagyfülűek hulláit.
  • Nem hangzik valami jó feladatnak...
  • Ezután mind a 8 hullára rá kell klikkelned, viszont meg kell jegyezni, hogy mindegyiken van egy-egy szaktudásteszt, bár egy kicsit nehezek.
  • Ha meg tudod oldani ezeket, értékes dolgokat találsz.
  • A küldetés leadásakor még maga a zsoldos is meglepődik, hogy volt gyomrod megcsinálni ezt az egészet.

 

Rémes megbízatás

  • Ez a Caer Maedbéli nekromanta feladata a számodra. Minél több holttestet (vagy ilyesmit) hozol neki, annál jobb.
  • Ez egy hosszú menet és titulust is kaphatsz a végén.
  • Ha a közeli szekérből kiszeded a hullát (story függő), megcsinálja belőle a zombimenyasszonyát.

 

Őfelsége, a Goblin

  • A Mágneses Barlangban találsz egy szakadt goblint.
  • Királynak vallja magát és azt ígéri, ha segítesz neki, gazdagon megjutalmaz.
  • Találnod kell neki egy munkát valahol a világban.
  • Körbekérdezheted a tavernákat és fogadókat, de a legtöbbjük el fog utasítani.
  • A végén azonban a Tornbarrowbéli Zokogó Csontváz tulajdonosa befogadja a fickót.
  • Ez egy küldetéssorozat része, szóval számíthatsz rá, hogy lesz folytatás.

 

Megszégyenülés a köbön

  • Adriana férje azt szeretné, ha megöntöznéd az összes cserepes növényt a tavernában.
  • Ad neked egy kannát, amit meg kell töltened odakint a kútnál.
  • A házban 10 növény található, mindegyik esetén lesz egy szaktudásteszt vagy találsz valamit vagy beszélgetni fogsz egy közeli személlyel.
  • Némi tevékenykedés után a kannából kifogy a víz, tehát újra kell tölteni.
  • Az egyik cserepet, ha alacsony az ügyességed, el lehet törni. A dolog függvényében a feladat kimenetele is különböző lesz.

 

Konyhai kalandjaim

  • Újabb küldetés Adrianától, hogy érezd a törődést.
  • A feladat szerint 10 keszeget kell hoznod neki.
  • Ha nem vagy otthon a horgászatban, lassú menet lesz ez.

 

Lady Inkognitó

  • A Sisak emeletén van egy zárt ajtó, melyet egy zord őr vigyáz.
  • Ha be akarsz jutni, használnod kell az agyad.
  • Némi agyas beszélgetés után Osmoro, a bárd, segítségével bejuthatsz.

 

Fülbemászó melódia

  • A Caer Maedbéli halott mennybéli átkutatása után (a kovácsműhely mögött) találsz egy körtemuzsikát.
  • Ezzel együtt az Asztrológus eltűnik.
  • Jöhet a nyomozás. Kérdezd körbe a népeket, sokan fognak reagálni. Még a disznó és a ló is, ha tudsz állati nyelven beszélni.
  • Egy idő után az Asztrológus visszatér és lezárja a küldetést. Mocskos dolgok történnek a háttérben...

 

A felszívódott horgásztárs

  • Youm, a Sylfeung Adventuring Inc. kiégett tisztje az Utolsó Esély Árudában dekkol.
  • A küldetés beindításához először a fegyverhordozójával, Zeraddal kell beszélned, odakint.
  • A csúcs-erdőjáró hiányolja a horgásztársát, Orvisus Rainmane-t. A fickó az ork előőrs környékén tűnt el.
  • Az illetőt az eltorlaszolt zóna mögött találod egy vadászgörény formájában. Ha megszerzed neki a megfelelő mágikus főzetet, megissza és visszatér Youmhoz. Az összetevők: Lerágott trollcsontok (Előőrs raktár), Trutyis kence (Pakánymester), Légies esszencia (Szellemfalu romok), Kígyógyökér (Előőrs). Mindenekelőtt azonban a receptre lesz szükség, mégpedig a barakkban található patkánysámántól.

 

Mágneses álmok

  • Caer Maed földalatti erődjében, a kamrák egyikében található Redra Shaden, a gnóm gyógyító.
  • Ha nem húzod meg a közeli kallantyút, lehetőséget ad, hogy felbéreld őt.
  • Szerezned kell egy mágnest a számára.
  • Hol? A Mágneses Barlangban, a Goblinkirály közelében, van egy elhagyott szütyő.
  • Ha viszont meghúzod a kallantyút, lehetőséged nyílik a kazamata közepén található Hiénaverembe lejutni.

 

Más emberek zsákmánya

  • Hrar Stonebrow egy törp kincsvadász. Caer Maedbe egy kicsit később fog érkezni.
  • Mogorva egy fickó, de ha tudod, mit kell mondani neki, ad egy küldetést, hogy szerezd vissza a zsákmányát a Bánat Völgyéből.
  • A csomagot ellopták.
  • Ha valahogy sikerül rálelni a Völgyben, újra el lesz lopva. Többször is.
  • A feladatod az, hogy minden ilyen akció után megtaláld a pakkot.
  • Hrar persze elégedett lesz, amint sikerül leszállítanod a megkerült zsákmányát.

 

Pixi, az őrszem

  • A Caer Maedbéli tökkelütött őrök egyike Pixi-cefre. Semmi egyebet nem akar, mint 10 darab Aro-Ara növényt a herbalistapraktikáihoz.
  • A feladat hasonló a többi hobbiküldetéshez. Néhány Herbalistaszint nem árt a dologhoz. Jelentősen fölgyorsítja a procedúrát.
  • Ha jóban vagytok, vásárolhatsz tőle egy nagyon hasznos, de drága dolgot, amely egészen a játék végéig jó szolgálatot fog tenni.

 

Relikviavadászat

  • A Caer Maedbéli archeológus azt szeretné, ha valami értékes ork relikviát hoznál neki.
  • A kérdéses tárgy az Ork Előőrs területén található.
  • Ha végeztél, választhatsz néhány jobb tárgy közül, vagy pénzt is kaphatsz érte.
  • A fickó, a küldetéstől függetlenül, mindenféle fosszíliát is elfogad, szintén pénzért.

 

Átokeltávolítás

  • CM udvarában tanyázik Tyrell Salinas, a gonosz druida, akit olyan átokkal sújtottak, hogy worgfarka nőtt.
  • Van rá esély, hogy megbízatást ad. A feladatod, hogy leszedd róla ezt a csúf átkot.
  • Többféle megoldás is van erre, az egyik, hogy a Nagyon Tipikus Kazamatában táborozó kalandozóktól megszerzel egy főzestet.
  • A végén a tied lehet a vérebe.
  • A véreb valami finomat akar. Az egyik rothadó kéz vagy csont megteszi.

 

Vidéki életképek

  • Az Északi Úton éldegél egy parasztember.
  • Aggódik, mert a fia bezárkózott a házukba egy gyíkemberrel.
  • A feladatod az, hogy csinálj ezzel valamit.
  • Vagy megölöd a gyíkot, vagy meggyőzöd, hogy távozzon.
  • Egyik sem könnyű, nagyon is lehetséges, hogy társra lesz szükséged vagy fejlesztened kell a képességeidet.

 

Az alakváltó korcsmáros

  • Iatu, a Bögre tulajdonosa különöse fickó.
  • Amikor egy mélyebb értekezésbe kezdenétek, átalakul farkasemberré.
  • Ha meg akarod találni, a Szellemfaluban keresd.
  • Kutass fel egy adag farkasembernyálat a faluban és használd rajta.
  • Ezután vissza fog térni a Bögrébe és a rendelkezésedres fog állni.

 

Bolti szarkáknak nincs pardon!

  • Az Utolsó Esély Árudában tevékenykedő fegyverboltos megbízhat azzal, hogy szerezz neki füstös kleptocitból 10 darabot a tolvajok ellen.
  • Habár ez hülyeség, de ugyebár ez egy kalandozót hidegen hagy.

 

A köddé vált istállómester

  • A tábor körül őgyelgő fiú elmondja neked, hogy a kuzinja eltűnt.
  • A fickó az Északi Úton található barlangban van túszul ejtve.
  • Számold fel a barlangban az ellenállást és szabadítsd ki.
  • Ne feledd el magadhoz venni az útonállók felhalmozott kincseit.
  • Innentől fogva, ha beszélsz a volt fogollyal, CM és Ayr Marsh között ingyen közlekedhetsz lóháton.

 

A grófnő kételyei

  • A Sisakban megszállt nemesasszony bizonyítékot szeretne arról, mi történt a Szellemfaluban Caer Maed vonatkozásában.
  • A Szellemfaluban van egy női holttest, őt kell átkutatnod.
  • A nő elégedett lesz a megtalált holmival és igen hasznos jutalmat fog adni.
  • Ezután távozik.
  • Később az apja feltűnik Hixen, de csak akkor, ha ezt a küldetést megcsináltad.

 

A Pokolfajzat nőismerőse

  • Charril Caer Maedben táborozik.
  • Van neki egy lélegzetelállító hajója.
  • Egy hosszú beszélgetés után megkér, hogy találd meg neki a húgát valahol Ayr Marsh környékén.
  • Ayr Marsh fogadójában belebotlasz egy kis szobrocskába.
  • Ő a lány. Valaki szoborrá változtatta.
  • Egyrészt megdolghozhatsz érte, másrészt ellophatod.
  • A munka tapasztalati pontszámba fog kerülni, mert ez ellenkezik a Kalandorok alapvető világnézetével.
  • Miután visszajuttattad a szobrocskát, leginkább azért, mert Charril hajóját időközben ellopták, a férfi csatlakozni fog a csapatodhoz.
  • Van nála egy marék szög, amely segíthet Adriana egyik küldetésében és harcban ill. bárdkodásban is nagyon otthon van.
  • Később, sokkal később, eltávolíttathatod a szarvait és megtalálhatod a lopott léghajóját.

 

A Vynblud-üzem

  • Ez egy hosszú küldetés, a játék nagy részén átível.
  • A Mágneses Barlangban találsz egy Vynblud-illetőségű figurát.
  • Ő a régi gólemüzemet felügyeli.
  • Szerezhetsz tőle egy kulcsot. Vagy megölöd érte vagy rábeszéled, hogy odaadja.
  • A kulccsal bejuthatsz a barlang közepén lévő üzembe.
  • Odabent találsz egy ellenséges gólemet.
  • Ha ki akarod békíteni, a közelben lévő berendezéssel kell bajlódnod.
  • A gólem ki akarja fejezni magát, ezért szüksége van néhány fura dologra.
  • Először is, új festést akar.
  • A jó szín a rózsaszín. Bizony.
  • Ezután egy divatos kalapot szeretne. A Caer Maedben állomásozó kobold szabónál, Nodekennél vásárolhatsz egyet.
  • Ezután ajakrúzst akar, amihez le kell menni az Alvilágba. Ott vagy megveszed a boltban, vagy elveszed az iskolamesternő hullájáról.
  • Ezután magassarkúra fáj a foga. Bizony. Tedd túl magad rajta. Nem fogja használni, mert nem tudja.
  • A játékban 3 cipő is van: az egyik a Sárga Bögrében lévő ágyasé, a másik Kevié (Pikedale-i kastély), a harmadik Aserac-hercegnőé. Ez utóbbi az, ami megfelel neki.
  • Ha Kevi cipőjét használod, egy cipődémon fog előugrani, amely segít felturbózni egy meglévő lábbelit.
  • Ha a gólem megkap mindent, a küldetés véget ér.
  • Ahogy mondtam, ez egy hosszú futam.
  • Ha kész, segíteni tud a közeli masszív ajtó beszakításában.

 

Jóból is megárt a sok

  • Tonesso, a Kincsvadász-tábor bajnoka, szereti talpnyalókkal körbevenni magát.
  • Eggyel több sosem árt.
  • Ha a megfelelő dolgot mondod neki, megkér, hogy szerezz neki egy különlegesen hosszú nyelvű talpnyalót.
  • Akire szükséged van, a Kerekerdőben dekkoló SAI-kuncsaft, miután eljut Tornbarrowba. A kikötőben majd megtalálod.
  • A probléma azonban az, hogy a figura annyira undorító, hogy az még Tonessónak is sok.
  • A következő feladatod az, hogy megszabadulj tőle.
  • Használd a rábeszélőképességed.
  • Tonesso jutalma igen bőkezű. Még a titulusát is megkaphatod...
  • A küldetéstől függetlenül, ha mást mondasz Tonessónak a kritikus ponton, megküzdhettek az arénában a titulusáért, meg a cuccaiért. Sok sikert hozzá, ugyanis a barátunk tökös legény.
  • Ha megcsinálod az Ayr Marshbéli varázsló extra küldetését (orrkarika), a ládájában talált tárgy segítségével igencsak megkönnyítheted a dolgod.

 

A fél-ork kincse

  • Shau, a CM-ben időző behemót félork, azt akarja, hogy szerezz neki valami csilivili dolgot, amivel kérkedhet.
  • A Nagyon Tipikus Kazamatában van egy maszk a földön. Ez az, amire szükséged van, de az azt őrző szörny nem éppen gyenge fajta.
  • Aztán, ha van időd, megvizsgáltathatod az archeológussal, mielőtt leadnád.
  • A küldetés befejezése után Shau, mivel a főszál részese, segít előmozdítani a főszálat.

 

  • A jó öreg Kincs nyomában
  • Ha megcsinálod Eugene küldetését a Nyílt Sisakban, az egyik cserépben találhatsz egy kincses térképet.
  • A használata után egy ásható pont aktiválódik a Bánat Völgyében, a Monostor mögött.
  • Amint megtalálod, a küldetés befejeződik.
  • Remélhetőleg a zsákmány megérte a fáradságot.

 

A tarlórépa nyomában

  • A kezdőpontnál röfögő sertés, ha tudsz vele beszélni (szaktudás kell hozzá), ad egy küldetést, miszerint szerezned kéne 3 tarlórépát neki.
  • A fellelési helyek: Nyílt Sisak földszint (Tál), hobbitábor mögötti terület, gyógyító hölgy boltja

 

Fegyverüzlet

  • Az Utolsó Esély Árudában dolgozó Marshall megbízhat egy küldetéssel, hogy hozz neki egy nagyon különleges fegyvert.
  • Ez egy igencsak hosszú küldetés, a kérdéses fegyvert csak a játék késői szakaszában találhatod meg. (Az Univerzum Pallosa)
  • Sok pénzt tudsz érte kisajtolni belőle, sőt, ha jó a rábeszélőkéd, akkor még többet és ezen felül még egy nagyon hasznos tárgyat is kapsz, amely segít a cipekedésben.

 

 

Ayr Marsh

 

 

 Az aprócska tolvaj

  • Az Ayr Marshbéli varázsló orrkarikája (bizony) eltűnt.
  • Valaki ellopta és ő azt gyanítja, valami kis rágcsáló lehetett.
  • Először is a Szellemfaluban kéne nyomoznod, egész pontosan a raktárbarlangban.
  • A kérdéses helyen találni fogsz egy kulcsot, amely az Ayr Marshbéli fogadó ajtaját nyitja.
  • A szobában megtalálod a keresett tárgyat.
  • Vidd vissza a varázslónak, és ott eldöntheted, megtartod-e vagy sem.

 

Megmenthető egy zsákmányhajhász?

  • A Konok Homár fogadóban (Ayr Marsh), találkozhatsz egy tőzsgyökeres kalandozóval, aki imádja a zsákmányt, de valahogy nem jut neki sosem.
  • Többféleképpen meg tudod oldani a szitut attól függően, mit mondasz neki.
  • A könyv, amit az egyik szálban akar tőled, Erachitól megvásárolható.
  • Ha sikerül kinyírni, eladhatod a holttestét a nekromantának.

 

Válasszuk inkább a földhözragadtságot

  • Ez a főszál fontos előküldetése.
  • Amikor megérkezel Ayr Marshba, szembeötlő problémába ütközöl. A világítótorony lebeg a parton.
  • Ha körbekérdezed az embereket, fura ötletekkel jönnek elő azt illetően, hogy kéne megoldani a dolgot.
  • Az egyik kevésbé hülye ötlet az, hogy cipelj egy katapultot a toronyhoz és lövesd fel magad, hogy meg tudd menteni a bentieket.
  • A katapult Caer Maedben van és több mód is létezik a mozgatására. Ha elég csapattagod van, egyedül is megoldhatjátok, ha nem, akkor az udvarban tanyázó zsoldos lesz az embered.
  • Ezután majdnem megcsinálod a leghülyébb dolgot, amit csak lehet, de az utolsó pillanatban meggondolod magad és előveszed azt a személyt, akinek köszönhetjük a bajt: a varázslót.
  • Ezután ad egy küldetést, hogy törd össze a földrészen található Snylldra-kristályokat.
  • Ha kész vagy, lehozza a világítótornyot és végre találkozhatsz odabent Emilyvel, a hajóskapitánnyal.
  • Van neki hajója, de komoly baj érte.
  • Megfelelő anyagokat kell szerezned, hogy meg lehessen javítani.

 

 

Én, a patkányvadász!

  • Ez a profi kalandorok klasszikus megbízatása: pincetakarítás. Patkányoktól.
  • Ayr Marsh ácsa először nagyon fél, hogy egyáltalán meg merjen-e kérni, de te bátran elvállalod.
  • Those rats however are very though. You'll probably need a good team to beat the crap out them.
  • If done, the carpenter will be much more helpful.
  • This is a prequest of the plotline.

 

Nekem hajó kell

  • Ez a világítótorony ügyének a folytatása.
  • Emily hajójához nyersanyag kell.
  • Itt jön a képbe az ács. Ha megcsinálod a pincetakarítós küldetését, segíteni fog a deszkákkal.
  • Ezután Emily felkészül a hajó mellett, hogy oda szállítson, ahova csak akarod.
  • Ez az a pont, amikor a demónak vége szakad.

Népművelés

  • Colin, a librobarbár fura fickó. A dolgok csapdosása helyett a műveltséget szeretné terjeszteni Ayr Marshban, de a polgármester nincs oda az ötlettől.
  • Kapahatsz egy küldetést Colintól, hogy kiaggass néhány szórólapot Ayr Marsh területén, de némelyik problémás lesz. A polgármester cégére különösképpen.
  • Ha sikerül megoldani, megkér, hogy keríts neki egy nőt.
  • Ez a feladat nehezebb, mert a kérdéses személy jóval később fog feltűnni a játékban. Hix létsíkján.

 

Vakondriadó

  • Van egy decens házikó a fogadóval szemben.
  • Lakik benne egy hajóskapitány.
  • Elmondja, hogy vakondtevékenység nehezíti az életét.
  • A tevékenységüknek köszönhetően megjelent egy nagy szikla a házban.
  • Az a feladatod, hogy darabokra verd.
  • Ez a "küldetés" azt kívánja meg tőled, hogy mindenképp használd a hobbisták bányászcsákányát.

 

Ércpörkölt... na, ne...

  • Ez a Homár tulajdonosának a küldetése.
  • A feladatod nem egyéb, mint 10 litinérc beszerzése a forradalmi ércpörköltjéhez.
  • Ahogy az már lenni szokott, ez a fajta küldetés könnyebb, ha van néhány szinted a bányászat szaktudásból.

 

A gyanús portál

  • Ez egy rövid küldetés, amely az Ayr Marsh alatt található hatalmas barlangrendszerben indul.
  • Akkor kezdődik el, amikor épp belebotlasz a labirintus egyik zugában rejlő portálba.
  • Itt az idő, hogy a megfelelő személynek beszámolj róla, aki nem más, mint a Tan-Kuan vezér.
  • Habár nem kapcsolódik közvetlenül ehhez a küldetéshez, valahol a barlang talaján található egy akvatikus kristály. Ez kell a mindenfelé látható teleporterek működtetéséhez. Segítségével drasztikusn fel lehet gyorsítani a barlangban való közlekedést.

 

A meddõ asszony viszontagságai

  • Az Ayr Marshbéli parasztházaspárnak nem lehet gyereke. Úgy gondolják, a nő meddő.
  • Némi beszélgetés után beleegyeznek, hogy örökbefogadnának egyet, neked annyit kéne tenned, hogy elintézed a dolgot.
  • Az élőholtaktól hemzsegő Szellemfaluban találhatsz egy kisbabát.
  • Add oda a babát a házaspárnak, és onnantól fogva boldogan élnek... úgy ahogy...
  • Később, amikor belebotlasz egy fickóba a Tornbarrow pagony területén, elmondja neked, hogy valami rossz dolog történt Ayr Marshban.
  • A bébi élőholttá vált és elragadta az újdonsült szüleit. Mostantól a Szellemfaluban vannak.
  • A feladatod most már az, hogy legyőzd a nagy randa izét, miután a pár visszatér a házukba.
  • A konklúzió meglepő lesz...

 

Az Örökkévaló Patkánysintér

  • Ezt a küldetést az Ayr Marsh alatti barlangban tanyázó Tan-Kuan vezetőtől kapod.
  • A feladatod szerint le kell győznöd a Patkánymestert, aki régóta keseríti a helyiek életét.
  • Ez egy elég nehéz küldetés, mert a Patkánymester nincs egyedül. Van egy állatkája is.
  • A feladathoz valószínűleg Tier2-es felszerelés kell és egy rakás gyakorlat.
  • Ha elhozod a Patkánymester fejét a Tan-Kuan kontingens számára, akkor elkezdik megfőzni.
  • Igen, ez undorító, de hamarosan jó szolgálatot fog tenni...

 

A holnap markában

  • Ez kapcsolatban áll az örökkévaló patkánysintér küldetéssel. Addig nem tudod továbbvinin, amíg az nincs megcsinálva.
  • Az Ayr Marsh-féle barlangrendszerben találhatsz egy nagyon gyanús Tan-Kuan könyvnézegetőt. Akármit is jelentsen ez.
  • Ha elhozod neki a Patkánymester-szufflét (melyet a Patkánymester fejéből csináltak) lebukik. A fickó nem más, mint egy sima fél-ork, aki menekülés közben eldob egy zsákot.
  • A zsákban van egy kulcs, amelyet a Tornbarrowbéli SAI-irodában lehet használni, mégpedig az alagsorban.